Usein kysyttyä

Tilaukset ja toimitukset

1. Kauanko toimituksessa kestää?

Toimitamme arkisin ennen klo 15 tulleet tilaukset saman päivän aikana. Tuotesivuillamme näkyy tuotteiden reaaliaikainen varastotilanne. Toimituksessa kestää normaalisti 1-3 arkipäivää, jos tuote löytyy varastosta. Toimitusaika on arviolta 1-3 viikkoa, jos tuotetta ei löydy varastostamme.

2. Miten tilaan verkkokaupasta?

Verkkokaupasta ostaminen on yksinkertaista. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja kassalta voit valita monipuolisten maksatapojemme joukosta Sinulle mieleisimmän vaihtoehdon.

3. Voinko tilata tuotteen, jota ei ole verkkokaupassa?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Meillä on yksi Suomen laajimmista mobiililaitevaraosien varastoista.

4. Mitkä ovat valittavat toimitustavat?

Toimitamme paketit Matkahuollolla tai Postin kirjeenä. Paketti lähetetään asiakkaan antamaa osoitetta lähimpään Matkahuollon noutopaikkaan.

Maksutavat

1. Voiko osan tai huollon maksaa osamaksulla tai laskulla?

Kyllä voi.

2. Mitkä maksutavat käyvät verkkokaupassa?

Voit tarkistaa verkkokauppamme monipuoliset maksuvaihtoehdot Maksutavat -sivultamme.

Huolto

1. Voinko lähettää puhelimeni/tablettini teille korjattavaksi ja maksaako postittaminen enemmän?

Kyllä voit lähettää postitse. Emme veloita takaisin toimituksesta. Suosittelemme käyttämään toimitustapaa, jossa paketille saa seurantanumeron. Emme vastaa kadonneista lähetyksistä. Voit lukea lisätietoja Postitus -sivultamme.

2. Kuinka kauan korjauksessa kestää?

Laite korjataan samana päivänä, kun laite meille saapuu ja varaosa löytyy varastostamme. Voit tarkistaa varaosatilanteen Korjauspalvelu -kohdasta.

3. Miten maksan korjauksen?

Korjauksen voit maksaa verkkokaupastamme, jos korjaus löytyy Korjauspalvelu -kohdasta. Maksuvaihtoehdot löydät Maksutavat -kohdasta.

4. Voinko tuoda laitteeni huoltoon paikanpäälle?

Kyllä voit. Toimipisteemme löydät Yhteystiedot -sivultamme.

5. Annatteko huollolle takuun?

Kyllä annamme. Takuuajat voit varmistaa, kun valitset haluamasi korjauksen Korjauspalvelu -kohdasta.

Tuotteet

1. Ovatko varaosanne laadukkaita?

Käytämme vain laadukkaita testattuja varaosia, jotka tulevat luotettavilta toimittajilta. Voit tarkistaa tarkemmat takuuajat tuotetiedoista.

2. Miksi tilaisin tuotteen täältä?

Koska tarjoamme valmiit laadukkaat korjaussarjat, joten tuotteen mukana tulee kaikki tarvittava vaadittuun korjaukseen. Varastomme sijaitsee Suomessa ja asiakaspalvelumme auttaa kaikissa kysymyksissä. Toimitusaika on normaalisti 1-3 arkipäivää, kun osa löytyy varastosta. Osien laatu on korkea ja asennusohjeemme ovat huoltoteknikkojemme laatimia tai tarkastamia. Takuuajat löytyvät jokaisen tuotteen tuotetiedoista.

3. Voinko tilata osan, jota ei löydy verkkokaupasta?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Meillä on yksi Suomen laajimmista mobiililaitevaraosien varastoista.

Palautukset

1. Voinko palauttaa käyttämättömän tuotteen?

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Lisätietoja palautuksista ja palautuslomakkeen löydät Palautukset -sivulta.

2. Voinko palauttaa jo käytössä hetken olleen tuotteen?

Emme voi vastaanottaa palautuksia käytetyistä tuotteista. Tuotteiden täytyy olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Voit palauttaa käytetyn tuotteen, jos takuuaikana ilmenee jotain vikaa ja takuuehdot täyttyvät. Tällöin vaihdamme tai korvaamme viallisen tuotteen.

3. Miten palautan tuotteen?

Lue lisätiedot palautuksista ja täytä Palautukset -sivulla oleva lomake ja lähetä tuote meille. Suosittelemme käyttämään toimitustapaa, jossa paketille saa seurantanumeron. Emme vastaa kadonneista lähetyksistä.